Telephelyi informatikai felügyelet
A telephelyi informatikai rendszer struktúrálisan három fő részre különíthető el.
Passzív számítógép hálózat, mely a telephelyen belüli vezetékezést és a WIFI kommunikációt foglalja magában. Ezen a hálózaton kerülnek összekötésre az informatikai rendszerben működő aktív eszközök. Általában, minőségi kivitelezés esetén a későbbiekben nem okoz hibát.
A második a felhasználói számítógépek, nyomtatók és egyéb periférikus eszközök halmaza. Ezen a területen már célszerű időszakos karbantartást, átvizsgálást végezni, a váratlan problémák csökkentése érdekében. Legkülönfélébb hátráltató események adódhatnak, mint például számítógép vírusfertőzés, számítógép lassulása, kompatibilitási probléma, és egyéb munkát nehezítő körülmények, amik csökkentik a hatékonyságot. Sok esetben maguk a felhasználók is megoldják a problémát, de léteznek olyanok is, melyeknél rendszergazda segítségére van szükség.
A harmadik egység a telephelyen található szerverpark, mely adminisztrációt, folyamatos felügyeletet és időszakos adatmentést igényel a zökkenőmentes üzem fenntartása érdekében. Ezeket a feladatokat általában rendszergazda végzi. Folyamatos felügyeletet monitorozó programok látják el. A monitorozó eszközök segítenek felderíteni a még csak kezdődő hibákat és megelőzően, különösebb probléma nélkül javítható.
Ha kérdése merülne fel, vagy rendszergazda szolgáltatási árajánlatot szeretne, keressen bátran elérhetőségeinken.